Helgen :D Britney spears och forsbacka crusing :D <3

Jag har så mycket att berätta om helgen!  
Denna helgen har  varit helt magisk! Med bad, umgåtts med fina vänner och familj. En av mina största drömmar har också gått i uppfyllelse och det är att jag har fått se britney spears live ! :D <3
Men vi kan skriva i från tidigare i veckan, minns inte vad det är jag har skrivit eller sen sist jag har skrivit.
 
Så vi kan börja i från i onsdags,  följde jag med Ida när hon skulle operera sin sista visdomstand, och det var riktigt trevligt ändå att få umgås med henne även fast de va sjukhusbesök. Vi gick på loppis i Uppsala innan för att Ida hade kollat lite fel på tiden med 1 timme så vi gick på loppis och jag hittade en påse med duplo och två andra leksaker för 125 :D 
Sen hade jag saknat min lilla kille hela dagen <3
Men när vi kom hem så skulle vi bara äta och sen frågade nicole och hennes kille Robin om vi ville med till djupön och bada ^^ Vilket vi gjorde ^^
Jag hade badkläder men jag badade inte, utan att Nate fick plaska runt i stället ^^ Han va så nöjd så :D 
Sen från torsdagen så följde jag också med Nicole på loppis med hennes kille Robin och hennes bror Peter :) Det var också hur trevligt som helst! Så jag köpte ett muminglas och sen så köpte jag lite barnkläder. 
innan vi åkte hem igen så bjöd nicole på Glass och en Cola :D Så min dag blev typ räddad då xD Det var verkligen en supertrevlig stund med dem <3
Sen när jag kom hem så fixade jag bara  lite mat åt nate, bytte om och sen va de bara att åka å lämna kristoffer hemma hos honom. Och nate sov i stort sett hela vägen dit och hem :P 
Vi hade verkligen supertrevligt när krisfotter var hos oss, och Nate  gillar verkligen honom massor ^^ 
 
Fredagen minns jag inte allt jag gjorde, men jag tror att jag var hemma och sen så innan vi skulle åka till forsbacka så fick Rex och Nate vara hos mormor och morfar för att de skulle vara bättre för  nate än att följa med. Sen så skulle vi försöka köpa typ strandstolar som man kan vika i hop.
Men det var ju så klart att allting var slut, men vi hade en filt låg i bilen så den satt vi på i stället ^^ Vi mötte upp nicole och Robin i  forsbacka sen ^^ De va riktigt mys och vi hade faktiskt väldigt trevligt ^^ 
 
Härliga sommar med massa trevligt folk :D 
 
Crusingen va en riktigt bra dag ! och den enda jag saknade var min son, men nästa år är de hans tur att få följa med då han är lite äldre<3
Lördagen bjöd på bad och mys me samma människor som på fredgen, Nate fick busa med Farbror Martin och Jossan ^^ Och  Nicole  å Robin  var här också en stund innan jag och Malin skulle åka till sandviken för att köpa och hämta biljetter till Britney Spears :D <3 Vi fick tag i två väldigt billiga biljetter måste jag säga  :D Robbin köpte dem åt oss :D En  födelsedagspresent  :D 
Vi stannade till och åt på  IKEA :D Och sen så vart de lite hattigt då när vi skulle gå in men de löste sig ändå ^^ 
 
 
Upplevelsen för mig var så mäktig, eftersom hon har varit min idol sen barnsben, och i 10 år har jag försökt att få biljetter ellerkunna åka för att se henne då hon har varit här i sverige, antingen hade jag inge pengar eller så blev det att jag inte kunde åka för att jag jobbade eller att jag inte var gammal nog som ens föräldtar tyckte. 
Jag har nog aldrig känt den lyckan att få se henne äntligen och jag kände igen allla låtar  förutom 2 ^^ Och de var en så härlig stämmning där inne! Älskade det! Så nu har jag två konserter jag har totalt överlycklig över att jag  fått se henne under min livstid och att jag även fick se green day <3 tvä riktigt bra saker bara på drygt 2 år :D 
 
Nu ska jag äta lite glass och vänta på bebis ska vakna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: