en trevlig fikastund đŸ˜Šâ€

Hade en riktigt trevlig dag idag ^^, först trĂ€ffade jag en vĂ€n och fikade och pratade om allt mellan himmel och jord 😊 de mĂ€rktes att det var ett tag sen vi sĂ„gs ^__^
Nate smakade pĂ„ bulle och tyckte det var sĂ„ gott ! Men honom var det inte sĂ„ lĂ€tt att fĂ„ upp inte! 
Men i morgon  blir de inte tidigt utan dĂ„ kommer han fĂ„  sova ett bra tag ^^  i natt sĂ„ sov inte Nate alls bra,  han hade sĂ„ ont i munnen och sen har han sovit lite oroligt som jag har lĂ€st Ă€r normalt i den Ă„ldern han Ă€r i. Och  sen har han bara sovit 45 min idag, sĂ„ han Ă€r lite trött redan.. SĂ„ han har ocksĂ„ redan fĂ„tt middag, han va sĂ„ hungrig sĂ„ han fick sin middag 16. FĂ„r se hur bra han sover i natt, jag hoppas  att han fĂ„r sova bra. Tror det kommer bli bra dĂ„ pappa kommer hem 😍 fĂ„r se om han vill vara lika glad som han brukar ^^

NĂ€r vi var i Tierp sĂ„ satt  vi blommor hos farmor och farfar (Nates gammel farmor och gammelfarfar) 
Gud va jag saknar dem ! 
Sen pĂ„ fredag ska jag trĂ€ffa Malin och umgĂ„s lite med henne đŸ€—
Nu ska vi snart Ă€ta för Robbin kommer snart! 😊

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: