9 månader senare ❤❤

Det är så sjukt! Nu har Nate levt ute lika länge som han bodde  i min mage 😍
Han har precis bytt till storlek 74 och han blir bara större och större ❤
Man märker varje dag att det är något som är nytt  ^^ 
  • Han fick sina två första tänder 28 juli och 30 juli 
  • Han tycker om att stå vid vardagsrumsbordet 
  • Han är helt galen i djur och andra barn 😊
  • Säger mamma, dadda  och något som Låter  som nej 😅
  • Kan inte krypa, tycker inte de e ett dugg intressant xD
  • Älskar tom och Jerry  kex och Mariekex
  • Älskar att bada 😍
  • Är redan en busunge 😂 
Jag har så svårt att förstå att min lilla kille redan är 9 månader och jag kan knappt förstå att jag har honom i mitt liv.  Eller att vi snarare har honom i vårt liv😄 det absolut bästa vi har ❤

Vi  älskar dig mest av allt vår älskade lilla björnunge! Prick 9 månader   kl 12.22 kom du till oss och vi längtade efter dig ! ❤ 
Största kärleken vi  har är du ❤ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: