Tisdag -Baka och städa ^^

Först på morgonen så skulle jag åka å hjälpa mamma å pappa med en sak de behövde hjälp med. Och då bestämde jag mig också för att jag skulle baka lite, tänkte vi gjorde inte så mkt på årsdagen så tänkte att jag skulle passa på att baka lite och kanske göra så Robbin fick provsmaka och säga va han tycker om det är värt att göra mer till dopet eller om vi ska strunta i det ^^
Sen när jag kommer hem från mamma och pappa så ska jag hälla i lite diskmaskins salt i diskmaskinen och sen ska jag tvätta lite och plocka lite till Robbin kommer hem å jag kan dammsuga medan han har Nate å efter det så kommer han att skura ^^ Så jag ska plocka lite och försöka få de lite bättre ^^
Blir så mkt när man har barnleksaker överallt x)
 
 
I morgon blir det vaccination för Nate, och jag har turen att Robbin följer med när det gäller sprutor! Och sen ska vi ha möte med Prästen också. Och planera det sista utav dopet :D Nu är de verkligen nära :D Och vi ska verkligen ha massor av roligt att göra  :D
Så nu sitter jag och väntar på att jag ska få klar kakan och så sitter jag och skriver ner saker som vi vill ha reda på till dopet och massa annat.
Men nu väntar vi bara på att kakan ska bli klar och sen ska vi åka hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: