Redan Torsdag :O

Redan Torsdag,och veckorna går så jäkla fort! Och idag ska jag dammsuga nu när Robbin är hemma och kan ha  Nate medan jag städar ^^ Och sen får jag träna lite hemma också medan jag har tiden ^^
Nate och jag har gått väldigt mycket idag och Nate älskar att sova i vagnen ^^ Tränade också idag och de e underbart! 
Jag har ju börjat att att försöka gå ner i  vikt sen förlossningen och jag tycker inte att något har hänt, så jag tog beslutet att jag skulle sluta äta allt för mycket godsaker och dricka Coca-cola, och jag tror att jag har lyckats rätt bra om det har försvunnit såhär mycket på bara 14 dagar :) Och jag hoppas att de märk mer på vågen, men jag vet att man inte ska kolla så mycket på siffrorna men det kommer väl. Men tycker att det är så roligt att de märks på andra ställen ^^ 
 
I morgon ska jag ut å gå igen, men vet inte hur långt jag har tänkt att gå eller vart jag ska gå än.Men ska hinna göra lite nytta hemma också och kanske överraska Robbin igen med god mat ^^
Men nu ska jag ta å söva min lilla björnunge och sen försöka trassla ut mitt trassliga hår!
 
Minskat runt magen 5.5 cm
Minskat runt rumpa 0cm
Minskat runt lår 1.5 cm
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: