När man blir låg på 3 sek ☹

Det är så många hjärnspöken jag har, och det börjar bli rätt drygt att känna att man inte är tillräckligt bra eller duger som man är. 
Jag har för mycket fritid att tänka på, och inte se alla bra saker i stället, för de finns så mycket mer positivt att tänka på. 
De absolut bästa jag vet är att leka med min son och umgås med honom, det ligger på första plats alla gånger. ❤

Men i bland känns de bara som om de finns folk som också bara ska köra över en och bryr sig inte själva om de sårar andra. Jag försöker inte ta åt mig av de negativa saker som sägs till mig och alla negativa tankar försöker jag få bort. Vilket inte går alls.. å de kommer vara då man ska sova eller då man är ute å går. I stället  för att se alla bra saker. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är stark, kämpa på!

Svar: tack😊👌
Kida .....

2018-04-20 @ 00:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: