Min fredag och lördag <3

Alltså har jag någonsin talat om hur underbara vänner jag har ? 
Idag var en sån dag som verkligen visar hur underbara vänner jag har! Och det är inte bara 1 gång de har visat sig bland vännerna! 
Idag var jag på bio med Nicole, hennes kille Robin och en vän till nicole som heter Simon ^^ Det var riktigt bra film, vi såg nya avengers :D 
 
 
 
Igår så täntke jag springa en sväng men jag hann inte ^^ Vi grillade i går och firade plupps som hade fyllt 22 år ^^
Jag hade också hunnit bakat  lite brownies  för att testa till sista april ^^ Och de blev rätt så bra måste jag säga ^^ 
Vi spelade spel med amanda och plupps och pratade och hade trevligt ^^ 
I torsdags så överraskade gubben mig <3 fick nya hörlurar :D Så dessa invigde jag när jag joggade i torsdags  och jag tycker att de va riktigt bra måste jag säga :D 
 
Idag så var jag och handlade med mamma och pappa och vi träffade nicole på lidl och pratade lite ^^ och sen bakade jag snoddas och mer brownies :D Och tror de båda blev lika bra som jag gjorde förut :D 
 
Mumma :D, det blev riktigt bra och jag längtar lite till sista april, för att få smaka mer på dessa goda igen :D och såklart till dopet ^^
Kommer nog bli helt klar med de sista till bakningen ! :D 
Hittade lite kläder åt bebis på lidl :D Bara älskar deras kläder ^^  hittade två lika tjocktrojor i 62/68 och 74/80^^ gillade dem lite för mycket ^^
 
sen köpte vi en vagn av cina idag^^ kommer bli perfa^^
 så fin :D
 
och rex och vi var också ute och lekte med bollen ^^
En nöjd hund och en nöjd matte och minihusse ^^ 
Och i morgon kommer de också bli att  gå till mamma och pappa ^^ Då ska jag baka lite mer och sen ska vi bada lillkillen och jag kommer också hinna springa och sen ska jag vara hemma och greja lite  innan Robbin kommer hem :D 
 
Nu ska jag ta med mig lillkillen och sova :D 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: