massa bus och promenad 😀

I morse gjorde jag och Nate morgon 09.30, och efter det lekte jag och Nate med  nya leksaken som han fick av mormor i går.  
Innan lek så åt vi frukost, men de va ingen höjdare med havregröt x)
När vi hade låtit pappa få sova ut lite så kom han å frågade om vi  skulle gå en promenad med Nate å Rex 😀
Man märker att Robbin är sån stolt pappa och världens bästa pappa med ❤
Han har gått med vagnen å jag tagit Rex och det bästa att se är när  den man älskar så mycket gå med de bästa vi har 😍
Vi åt lite lunch och sen lät jag nate sova en stund i vagnen innan han fick komma upp å äta lite innan vi skulle träffa Malin på en 8 km promenad 👌
Sen hann  vi klippa Robbin innan  bebis vaknade och han låg bara å pratade i vagnen. Å nu blir de mat snart 😀

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: