God natt från oss

Nate sover från en stund tillbaka. Och jag ska sova nu, ska upp rätt tidigt i morgon
 Ska åka till mamma å pappa och baka lite snoddas  och lite kokoskakor med smält choklad på.  
Sen tänkte jag hjälpa mamma å pappa med veden, så jag ska gå med Rex och vagnen så får bebis sova ute i vagnen medan jag hjälper till lite och  sen ska jag baka och kanske springa medan mamma å pappa har Nate.  Ska passa på att bada bebis å i morgon 😊

Idag har vi grillat med Amanda å plupps, vi firade  plupps eftersom han fyllde år igår :) vi hade  jättetrevligt och de va gott   med årets första  grillning.  
Sen spelade vi 7an  och pratade lite. 

Och jag lyckades med mina brownies 👌 va rätt så lätt att baka 😊 så de ska jag baka på måndag  😊nä nu ska jag sova 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: