en bra söndag 😍🐤

Igår frågade Tobbe om jag kunde komma in med lite mer kläder åt honom idag,  så jag frågade Malin om hon ville köra mig idag å  de kunde hon sån snäll som hon var ^_^
Kan knappt förstå att jag har blivit faster och de är riktigt kul !
Så idag fick jag hålla lilla Max för första gången å gud så söt liten 😍🙀 kan knappt förstå  att Nate har varit så  liten ^_^ men de va kul att Nate har en till kusin nu:)
Och sen va vi in på ikea^^ köpte lite saker till nate och sen köpte jag en present till  Tobbe,Sofia och max :) tänkte att jag skulle överraska med en liten sak i alla fall ^_^
Så ja, det blev riktigt bra tycker jag ^^
Och nu längtar jag bara till dopet och  få pyssla lite å få det  riktigt fint ❤
Har haft en helt  underbar helg hittills och underbart väder 😍☺👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: