Söndag och funderar lite 😊

Jag har varit i väg med mamma till Skutskär och köpt en spjälsäng som ska stå där hos dem ^_^

Den va jättefint skick och sådär ^^

Så jag har också försökt att plugga lite teori,  och sen fixa lite här hemma ^^ vilket som behövs x)
Jag ska med mamma till sjukhuset i morgon och sen ska jag packa lite till Malins å min lilla minisemester ^^ bara  vi två och sen att jag också  får köra massor och hon får lära mig ännu mer om bilkörning och få mig till en riktigt bra bilförare och bli lika bra som henne tillslut ^^
Så Rex ska vara hos mamma å pappa från onsdag till torsdag och jag ska göra synundersökning på tisdag ^_^
Och Rex älskar ju att vara där  så de går ingen nöd på honom men ska i af börja packa så man har allting ^^ så jag inte kommer  på något som jag glömt xD


Jag är tacksam för att jag har mina vänner och min familj som jag har.  Jag vet vilka jag kan lita på och sådär.  ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: