Skulle behöva sova..

Jag vet att jag kommer vara själv hela dagen i morgon till Robbin kommer hem, men jag funderar på om jag ska åka in å hämta mina brillor i morgon och låna Robbins busskort. Han ska ändå vara på tävling hela dagen i morgon😊


Vi firade Martin idag som egentligen fyller år i morgon och de bjöds på fika och smörgåstårta ^^ 
Igår så hjälpte han oss också med att byta bromsar på bilen  och vissa saker som jag hade sagt till Robbin som jag kände att de inte riktigt va bra... och jag hade rätt! När Martin kollade det, och jag hade rätt! 👌 men jobbiga va att Robbin inte lyssnade på det jag sa på  allvar! Så nästa gång så ska jag nog prata med Martin direkt och ha någon som är kunnig och kanske kunna be han att kolla ^_^ eller min morbror  kan jag också be om hjälp 😊 skönt att jag har två stycken som jag kan prata med om de mesta 👌


Jag sov länge ändå hos  mamma å pappa, Rex väckte mig 1 gång tidigt på morgonen och va akut ut för att kissa fastän vi hade släppt ut hundarna innan vi på oss. Men han drack så fruktansvärt med vatten i går och idag ! Helt  galet -.- Men efter det så sov jag till 8.30 👌 vaknade inte direkt på bästa sätt men hade inte vaknat något nästan alls under natten å haft halsbränna-.- 

Pettson kom till oss efter vi hade kommit hem från Martin. Och Amanda med ^^ vi skulle spela  64 som vi skulle ta med hemifrån men blev inte så. Mamma och pappa kom hem ca 18.30 tror jag ? Så då åkte vi hem å spelade 👌 blev mariocart, Bond  och super smach bruce👌

Vi pratade om allt och hade verkligen kul, men Pettson å Robbin ska upp tidigt så de skulle sova  å jag ligger och lyssnar på när Robbin snarkar och känner hur lillen rör sig i magen 🙈 går in i vecka 36 i morgon 👌



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: