Robbin övningskört i stan och jag följde med:)

Robbin var och körde i stan idag, han håller på att träna   mer, och i morgon är det min tur ! Ringde till malin idag och frågade henne lite om det, och hon hade inget planerat vilket var en tur för mig då ^^ 
Robbin har köpt massa saker till bilen som han ska se till blir bytta! Lite skönt att jag har fått igång honom lite mer! Tror det börjar bli lite mer verkligt för honom nu när vi kämpar på för att ta körkortet ! 
I morgon ska jag också försöka röja upp lite mer här hemma, och se vad man kan kasta på tippen så man kan åka dit! Ska också försöka att hinna med en cykeltur så man får komma ut och röra lite mer på sig, känner mig som en soffpotatis mer ! 
Jag har också lite planer på andra saker med! Har börjat lite med julklapparna till Robbin! Vilken är en svår sak att köpa till! Men turen är ju att man har lite tips vad man kan köpa iaf ^^ Sen har jag börjat planerat till mina vänner som jag brukar köpa åt! Så det börjar också bli klart!
 
Till mamma å pappa har jag ingen aning om till  förutom en sak som  bebisen kommer att ge dem :) Har planer! :D 
Mamma och jag har varit på kupan också idag efter vi båda hade varit på sjukhuset och då såg vi lite smått och gott där med som vi blev sugna på att köpa :D 
Meen får se då :D  Det är tur att man kan diskutera med någon som tänker lika som en själv! Mamma och jag tänker rätt lika oftast! Men om just detta så tänker vi exakt lika. 
 
I morgon blir de att plugga massor och sen som sagt bli säkrare med bilkörningen än vad jag känner mig. Jag är glad över att Malin stöttar mig i det hela och att det kommer att bli bättre och bättre! Hade en liten dålig dag igår och kände mig inte sådär jättebra ! men man har sina dåliga dagar ibland och igår va en sån dag!
Men de gjorde mycket att få träffa en del av familjen och ha roligt ^^ 
 
Nä nu ska vi snart gå å sova och jag ska ta något litet att äta, håller på att hungra ihjäl känns de som xD Och hoppas på att jag får sova lika bra som jag gjorde i natt! Och de e inget larm som jag behöver ställa :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: