Redan kväll 😕

Vad har man gjort idag egentligen? Legat  i soffan?-.- 

Men lite  har jag gjort endå, tvättat hängt tvätt och vikt tvätt. 
Sen har jag också sorterat och kastat lite saker som ska kastas  och jag har lyssnat på lite musik ^^ 
Jag Ska faktiskt städa i morgon eftersom det inte blev idag
Men i morgon ska jag göra en massa nytta och göra saker som jag har tänkt på länge ^^
Ska försöka övningsköra  lite med Malin om hon har tid eller så får jag försöka få mamma att övningsköra  med mig.  Så jag kan försöka våga köra i stan  utan att gripas av panik !

Zelda och jag ligger och gosar till Jane the Virgin på Netflix  och jag ska gosa lite med Robbin innan sängen med något avsnitt med izombie  👌
Älskar de mysiga stunderna vi har med serie eller film 😍
Jag har tänkt  att fixa lite med foton som ska  sitta i ram snart och sitta på väggen hade jag tänkt mig. ^^

Nästa år vill jag så gärna åka utomlands med min familj ❤

I går hämtade jag ut babyskyddet, och hjälp vilken stor kartong 😂turen är ju att babyskydd inte är tungt 👌


Jag hoppas verkligen  att jag klarar mitt körkort innan lillkillen kommer, men får se hur det går och va de säger ^^


Jag ska försöka göra något kul också i morgon ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: