På väg hem från synundersökning 👌

Det blev ett par nya brillor 👌 blåa denna gången 😊 och de e ju tur att man känner själv att synen inte är så bra som den hade kunna varit  🤞

Så om ca 14 dagar så kommer jag se så bra som normalt  😀 blev riktigt schysta glasögon med 😊 

Jag och mamma har grejat lite och rexen  är där medan jag har varit i Gävle på undersökningen , så han kommer att vara där till torsdag kväll då Robbin kommer från jobbet. Så i kväll ska jag fixa de absolut sista och sen är de vara tandborste  jag behöver lägga i väskan i morgon innan jag ska åka. Ska fixa fikat i kväll (mackorna) och i morgon ska jag koka tevatten så vi har när vi ska fika i morgon ^^ packat nog allting och ska ta med mig en kudde med 👌 så kanske jag kan sova där nere x) ska packa lite mot halsbränna med ja!  Och i kväll ska jag ta min järntablett  med 🙈 så behöver jag inte tänka på de fören på torsdag  och kommer  endå  hem då 😊

Ska försöka göra något storkok  också  så det är med 👌 kommer ha så kul med Malin 😊 kommer nog bli på tok för mkt prat x) men vi har kul i af 😉
Jag har redan ställt klockan så jag hinner göra det som jag ska göra i morgon innan vi åker 👌



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: