Övningskört (Y)

I dag  så tog jag mig till tierp igen med Malin och övningskörde! Det gick mkt bättre denna gången och kände mig mer säker än tidigare ^^Så nu börjar jag bli lika säker som jag var tidigare när man körde som mest, tyvärr så är de mitt fel att man inte frågar oftare att köra! Medan Malin frågar mig jämt om jag vill köra! Men det känns lite som om jag har skjutit på det bara för att jag inte  känner mig så säker på mig själv och inte känner att jag  min självkänsla sätter lite stopp! 
Men idag så kändes det som att jag börjar bli så mkt säkrare på mig igen! Helt underbart! :) Det kommer nog bli perfekt att klara körkortet sen ! Vill helst ha det redan denna månaden, men kommer inte klara av att göra det så fort. 
 
Jag har bokat allting och jag hoppas verkligen på att jag kommer att klara körkortet utan problem då det väl är min tur med det hela. 
 
Sen då? Jo jag har köpt en födelsedagspresent till mamma som fyller år i morgon! Så det kommer nog bli riktigt bra!
Så i morgon ska jag åka och fira mamma och jag funderar också på att fråga henne om vi inte kan ut och köra lite bil så jag får testa hennes bil lite mer än de jag har gjort. Skulle vara en bra sak att få göra! Så har jag i af kört 3 olika bilar. Vilket kan vara bra till uppkörningen!
 
Sen då idag? Jag har pluggat teori och failat på testproven jag har! Får lika mkt varje gång också -.- 
 
Längtar till helgen då man kan göra lite mer kul! Och ska ta tag i lite städning i morgon och hoppas på att man orkar mer än va jag har gjort idag xD 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: