Massa att göra!

Det är rätt så kul, idag så har jag haft massor att göra här hemma, och i dag känns de som att man inte har hunnit något alls som jag egentligen skulle ha viilja göra. Men det kommer att bli mat och sen kommer jag ha hur  mycket som helst att göra! Turen är ju att jag har Robbin till hjälp och sen kommer mamma att hjälpa mig i morgon att åka å slänga skit som vi har behövt att göra för länge sen. Men nu så börjar det hända lite saker i af :D 
Så jag och Robbin ska hjälpas åt att fixa allt så vi inte har så sjukt mkt att göra efter jag har kommit hem från the roadtrip :D 
Blev så sugen på att köpa lite nya jullampor med (A) Men får se vad jag hittar på för smått och gott ^^ Idag hade jag tänkt att göra asgod mat, men det blir rätt så god mat ^^ Men i morgon kommer det bli att göra storkok ^^ Eftersom jag är borta ett par dagar så kan det vara skönare för Robbin att inte behöva ställa sig och laga mat då när han kommer hem 18.00 :) Så är de ju så mkt bättre att vi gör så :D 
 
Undrar hur mkt min syn har ändrats :P på över ett år :P Men det kommer nog bli kanoners! Så får vi se om jag hittar några fina nya glasögon :D Det är så kul att unna sig något nytt så man kan känna sig lite finare :D Så det ska bli spännande :D 
 
Nä nu måste jag börja med maten så maten blir klar till gubben min kommer hem <3  kan tänka mig att han är riktigt hungrig så då är det skönt att man har maten klar då när han kommer hem så han kan börja äta direkt ^^ Så kan vi göra klart de vi har tänkt att göra :D Längtar så sjukt mkt till vi får den ordningen som vi har tänkt oss när vi har möblerat klart och sådär :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: