God morgon världen! 😀

Igår orkade jag inte skriva något.  Men idag så är jag inte trött och har sovit länge och är utvilad ! 😊

Malin sover än så tänkte låta henne sova till  larmet vi har ställt ringer ^^ såg på henne hur trött hon var Igår ! 
Men det blev i af en lyckad dag och jag fick mycket av allting handlat! Ska bara in idag och köpa de lilla sista som är uppskrivet  på lappen ^_^


Igår  så började vi redan ner mot Ullared 04.00 och jag ja de knappt sovit så jag körde inget alls igår. Men vi tog frukost när vi hade kört förbi Stockholm 👌 tror de blev Nyköping ^^ det var halv taskigt väder men de gick att sitta ute i af ^^ njuta lite av att sträcka på sig och få i sig frukost  och även lite kyla  så man vaknade till ordentligt ^^
Sen så blev jag kissnödig rätt så tidigt igen så vi kunde stanna på en rastplats.  Tror det var Mjölby? Och sen stannade vi en gång till för att sträcka på oss för att man blir rätt så seg å stel av att sitta stilla sådär länge i bilen. 
När vi kom fram så började jakten efter en parkering och parkeringen va väldigt full så de va att verkligen kolla noga^_^ men tog inte så lång tid innan vi hittade en 👌
Efter det så hämtade jag en vagn, kom på sen  att vi skulle ju äta lunch först så kanske var dumt att ha en kundvagn med sig först x) men de gick bra och vi  valde att äta inne på Gekås ^^ inte helt fel kan jag väl påstå 😊 
Det första jag valde att äta var spätta 😍 har nog aldrig varit så sugen tidigare på fisk som i går ❤😂
Toaletter fanns nära  och de blev kisspaus innan shoppingen började 👌
Hämtade ut nyckel för motellrummet efter 15 och vi tog de lugnt ett par timmar ^^ 
Sen gick vi  in igen för vi tänkte handla de sista och bli klara med det som  stod.  Tänkte ju då att det var inte så mycket kvar så vi hinner ju bli helt klara och sådär.  Tog korg  i stället ! Så dumt av mig! Så det blev mer än tänkt och vi blev inte klara xD 
Så nu ringer nog snart Malins  larm och vi ska snart gå och äta frukost ^^ bebisen väckte mig på tok för tidigt idag och jag är ändå utvilad! Jämfört med i går -.- kunde verkligen inte sova innan vi skulle åka. Tror de blev max 4 timmar bara -.-  
Pigg är jag nu i af känns det som ^_^

Saknar Robbin och djuren hemma  men de va verkligen underbart att få komma hemifrån och faktiskt träffa folk ! Och sen kvalitetstid med bästa vännen ❤
Blir lite julklappar  idag och sen lite saker till mamma som hon skulle ha och Robbin skulle ha jeans och lite mer kalsonger sen så 💕
Ska kolla lite i butikerna utanför också.  Blir nog kanoners 😊 känns riktigt bra allting och jag skulle ha lyssnat på Malin å Simon tidigare då de pratade om att jag skulle skaffa stödstrumpor! Bästa jag någonsin  har haft! Och de hjälpte bra! 👌 
Skriver väl mer i kväll eller i morgon och berättar om idag 👌  


I kväll får jag träffa  älskling och djuren ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: