Gårdagen och idag 👌

Igår så åkte vi hem från Ullared ^^ men innan vi åkte så åt vi god frukost som vi hade köpt då vi bokade ^^ 👌

Sen städade vi ur motellet och packade bilen och lämnade in nyckeln så vi inte behövde stressa för att sen  gå och städa ^^
Vi köpte de sista och jag hittade lite mer och jag har faktiskt handlat lite dyrare saker denna gången än det jag brukar kunna göra när jag är där. Brukar bli så snål xD
Var väl snål denna gången med,  men köpte mer saker som behövdes och  saker som jag ha velat ha länge ^^ 
Nöjda och glada så är vi klara på gekås  och körde å köpte subway  och kollade  lite snabbt inne på lantmännen och sen åkte vi och tankade  och sen fick jag köra bil och jag tycker de gick bra förutom massa motorstopp "/ märks att jag inte har kanske kört så mycket jag kanske skulle behöva.  Men det var nog de enda  felet  jag  gjorde tror jag. Men jag är glad över att jag kör bil och att Malin kan lugna mig då jag känner mig stressad och sådär.  😊
Sen fick  jag  utmana mig lite och det gick  bra och efter jag hade kört så kändes det sjukt bra ! 😊 
Stannade och åt lite lunch   och vi bytte plats så jag vart så trött efter lunchen men det va skönt att sitta bredvid ^^ 
Stannade på max och Malin köpte lite mat och jag va så sugen på lyxshake 😍😍😍

Lunchen 20/9 när vi kom till gekås

Rex var jätteglad när jag kom hem ❤och hans snutteapor ❤ 

Robbin var också nöjd med det jag hade köpt ^^ till honom som han hade bett mig om 👌
Stannade också vid Gränna 💕

Men idag så åkte jag med mamma till Skutskär och hälsa på en av mammas kompisar 😊
Och sen frågade jag Malin igår om hon ville ha sällskap en sväng in till Uppsala idag och det ville hon så då följde jag med henne och vi åkte samma tåg som Robbin hem så han fick åka bil hem och tror det var uppskattat att jag hörde av mig om det ^_^ 
När vi kom hem så åt vi och kollade på zombie serie 👌
Och nu sitter jag och ser idol innan jag ska hänga tvätt och idag har jag till och med slagit in de julklapparna som blev köpta i Ullared och lite födelsedagspresenter. Dock har jag kvar att köpa julklappar till mamma pappa Malin och Robbin 👌 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: