Gårdag= kräftskiva med massa trevliga människor ! ❤

I går blev jag och Robbin bjuden på kräftskiva hos några bekanta ^_^ och oj så kul vi  hade ! Märktes att jag verkligen behövde komma ut lite bland folk och få vara social  ! 

Jag saknar jobbet så fruktansvärt mycket  just med den sociala biten, så att få komma ut bland folk  och träffa  såna man kan få skratta mycket och även få lära sig massor utav ! 😊

Så det blev kräftor för dem som gillade det och kräftor och Linnea hade gjort paj som var jättegod med! Och efterrätt som var äpplepaj och vaniljsås 👌  
Jag satt och pratade med några som jag skrattade så jag fick ont i magen 😊😂 och jag har nog inte haft så kul på ett litet tag och jag känner att jag verkligen att det var något jag kan leva länge på^^ det var några nya personer som jag inte kände igen men de va lika trevliga de med ^^

Sen träffade jag en som jag nog inte har träffat på 10 år x) en av Tobbes gamla ex! Men det var också  kul   att träffa henne och sen prata lite med henne !Tror det är 10 år sen sist jag träffade  henne sist ! Men det kändes inte som att det var så länge sen de var men tänka sig att tiden går så fort ! 😊 

En lyckad kväll  och en riktigt bra dag måste jag säga! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: