Firat gammelmoster elsy som blir 80 år idag ❤

Idag blev vi bjudna på kalas hos min gammelmoster  som också fyllde år idag. Hela 80 år! Det var många som jag inte kände igen men det var kul att få träffa släkten på mammas sida. 

Hon bjöd på mat och tårta! Och så visade hon bilder på mormor och min morbror som tyvärr inte finns i livet längre.  Men de va kul att se då när de firar varje jämnt  år de fyller å samlar släkten. 

Som vanligt så gjorde min moster så jag blev sur. Hon tror jag inte kan något som vanligt och jag dör lite varje gång. För jag alltid biter mig i tungan då vi är hos släkten sådär. 
Men kom hem så var det mycket plugg och sen tog jag de lite lugnt i mellanåt  
I morgon blir det massa annat som händer. 
Och  jag ska försöka göra lite nytta mer och sen har jag lite andra planer ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: