Ångest !

Jag har börjat få ångest för att jag går hemma.  För att jag är sjukskriven och sen för att man inte alls får så mycket pengar. Jag får ca 5000 mindre nu som sjukskriven 😕

Ångest för varje söndag att jag vet att Robbin åker och jobbar och jag sitter hemma 5 dagar innan Robbin har helg. Känner mig lite smått ensam i veckorna och det är jobbigt! Kan inte somna söndagskvällar sådär jättebra och jag får ofta ångest över att de känns som om jag inte gör  något. Men vad ska jag göra för att det ska kännas bättre? Tips tack! För att känna att jag också gör saker som räknas som bra utfört fastän jag är hemma med foglossning. 

Jag är trött men är så förbannat  ångestladdat med veckorna.  Det känns säkert bättre när pojken är hos oss, för då har jag något som jag gör ett bra (förhoppningsvis bra jobb med) jobb med 👌

Tror jag har smått ångest för att jag inte vet om jag klarar körkortet innan han kommer.  Förstår inte varför allting har tagit sådan tid för mig att fixa. Hade kunna haft körkort i flertal år nu annars-.- 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: