40 dagars väntan kvar !

Nu börjar det rulla neråt i dagar, har längtat sen jag fick veta att jag skulle ha en liten på  att de skulle minska i dagarna 👌

Men nu när de verkligen närmar sig så är det både spännande och lite oroligt med vilken det är som kommer ut och sen med smärtan.  Kan ju säga att jag börjat bm i orolig/ nervös för det. Men med Robbin vid min sida hela vägen så bör det inte vara någon fara. Då jag har honom som stöd hela vägen ❤

På torsdag blir det bm, och då ska vi prata om förlossningen och jag ska lämna in förlossningsbrevet. Robbin ska också med på detta 👌 så jag hoppas att han ställer alla frågor som han har då 😊 men att börja packa bb väska  nu så känner man redan nu att det verkligen är på g. Inte alls långt kvar! Vet att denna lilla kille är det många som har väntat på förutom mamma och pappa till mini 😍

Om 40 dagar är Lilleman beräknad! Hoppas på att inte behöva gå över tiden allt för mkt! Idag tänkte jag börja packa bb väska 👌

Kanske ska ta å pallra sig upp för frukost? Lillen har ju väckt mig genom att sparka och sen att man hör Rex försöker ta sig ut från sängen eller under sängen x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: