Trött gravid

Idag har vi haft speldag/eftermiddag/kväll! 

Det blev zombicide  och joking  hazzard  ^^ och jag tror att jag inte har skrattat så mycket på väldigt länge och jag behövde det sociala som vi hade ^^

Nicole kom Igår kväll  och vi satt och pratade till 04.00 innan vi gick å la oss ! Och Tobbe ringde å väckte mig 09.00 första gången och sen när Pettson åkte så kollade Robbin klockan och då va klocka  11.50  och jag väckte Nicole och Kristoffer  och Rex fick panik då jag öppnade dörren till Kristoffer för han ville in å lägga sig hos honom x)
Och sen när jag  väckte Nicole så hoppade Rex upp i soffan och pussade  Nicole i ansiktet 😅 

Men vi har haft de riktigt kul och  jag har faktiskt haft de som jag behöver ^^  jag vill passa innan jag inte riktigt orkar med efter lillgrodan  har kommit 🐸❤


Idag är de prick 7 dagar kvar och jag börjar väl bli lite nervös   men ändå förväntansfull 😂 men det kommer gå bra tror jag ^^


Längtar mest  till att få se vem den lilla kan vara och sen att man får lära sig allting om den lilla ❤
Och sen att våra nära och kära får träffa honom och de jag också längtar till man får gå mysiga promenader med vagnen och faktiskt kunna röra på sig igen 😻


Längtar tillbaka lite 😻

Sen de som kom på spelkvällen  åkte hem  så har jag kollat på Netflix  och sen har jag ätit lite frostis  och funderar på om jag ska hoppa in i duschen och kanske snart sova? Ska upp rätt tidigt för att åka till brorsan  som ska hjälpa mig lite och sen ska jag fixa lite  hemma i morgon.  Aja skriver mer i morgon då man ska lägga in alla underbara räkningar och  vara vuxen xD  aja måndag längtar jag till i af ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: