Tänker kanske för mycket ibland x)?!

Idag har tankarna gått sjukt mycket och jag har nog hunnit med att tänka en hel del faktiskt..  

Tankar som jag kanske inte ska tänka men gör  endå  x) 

Jag har tankarna jämt sen jag började synas att jag är gravid om Robbin fortfarande tycker att jag är snygg eller sådär.  Och han säger ju att han tycker jag är vacker och snygg! Men endå  så vill de inte alltid gå in. Jag är också  så sjukt irriterad på mina drömmar som faktiskt förstör lite för mig.  Just dedär med att jag är livrädd att Robbin ska lämna mig för att jag drömmer de rätt ofta. Och att han också ska ledsna på mig xD rätt vanliga rädslor för att vara jag xD
Men å andra sidan skulle  han verkligen ha gift sig eller vilja ha barn med mig om han inte älskade mig? Egentligen vet jag ju svaren på allt. Jag har ju frågat  honom och han säger ju alltid att han älskar mig så varför de inte går in alla de gångerna vet jag inte xD
 Jag vet ju att han skulle aldrig ha gjort allt de vi har gjort tillsammans för att fixa detta så bra som vi har det ❤ och jag älskar honom  så sjukt mycket med 😻  är så glad bara att jag har hittat en bra kille som honom som faktiskt älskar mig för den jag är även fast jag kan vara så sjukt osäker på saker som sitter i mitt huvud  och alla konstiga tankar x) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: