Tandläkaren snart ☹

Jag har knappt sovit i natt bara för att jag har varit så nervös inför att åka till tandläkaren.  Börjar bli hungrig igen med -.- 

Fyfan! 
Tur att jag tog med mig clementiner så jag har lite att äta i af ^^
Vill bara få detta överstökat  så jag får åka hem och vila i stället ^^Så mycket skönare ^^


Bebisen har varit helt vild nu på morgonkvisten  x) de har känts som  om jag har haft ett helt lag  fotbollsproffs i magen x) men de är bra att han är livlig ^^ 


Igår ringde min kollega med ^^ gud va roligt de var att prata med henne ! Pratade i 1.5 timme med henne ^^ märktes att man hade saknat att prata med henne ! Så sjukt kul att höra hur hon mådde och sådär 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: