Söndag och redan 1a oktober 😊

Jag har samma ångest nu igen när det är söndag ^^

Men det är som varje vecka😊 saknar också att vakna med Robbin som jag gör alla helgdagar nästan ^^
Men idag var han i väg på tävling med Pettson och några andra vänner:)
Jag hade jättekul med Amanda,Pettson och Robbin igår^^ spelade 64 som det var ett tag sen jag spelade och sen så satt  vi bara och pratade och man fick lära känna Pettson lite bättre ^^ Men det var riktigt trevligt faktiskt ^^ 
Zelda älskar Pettson 😊 hon låg hos honom i stället för att ens komma till mig x) de e kul att se att djuren tyr sig så mycket  till våra vänner också 👌

Jag har inte gjort så mycket idag, tvättat, diskat och sen inte så mycket mer. Jag har kollat på sex and the city.  Och jag har inte orkat så mycket mer  idag. Jag har skickat brev till  afa  med. 

Han håller hårt i sina snuttisar 😻

Jag längtar redan till nästa helg och jag ska försöka hinna göra lite andra saker i veckan om  jag känner att jag klarar av det. Ska i af hämta mina glasögon i morgon och sen kanske det blir lite annat med ^^


Jag hoppas de sitter bra och att jag inte ser  allt för konstig ut xD men fick  hjälp med smakråd där  så de lär inte bli så konstigt !  
Ska ställa klockan så man kan  komma i väg i tid och komma hem i tid ^^ så ska sova snart 😊💕



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: