Söndag kväll 🐶

Det är redan söndag igen och de känns som om tiden går allt för fort! Ångest har jag lite för att jag kommer vakna utan Robbin i morgon nu när de har varit helg x) 

Men längtar på så sätt till bebisen föds och han kommer att vara hemma i 10 dagar med oss ❤
Turen är också att Kristoffer är här så jag kan prata med honom  på dagarna så jag inte är helt själv 😄

Har pratat lite skit med Malin i telefon idag och  sen skulle jag klippa Robbin så  var tvungen att sluta prata ☹ men sån tur är ju att vi har sms och Messenger 👌😄

Nu är de nära 😍

I morgon ska jag fixa lite och ska faktiskt ställa klockan på 9 eller något och gå upp relativt tidigt så man hinner med mycket saker 😁 innan vi  ska åka i väg en sväng ^^


Ska försöka komma på något man ska ge till storebror i födelsedagspresent ! Han fyller ju endå 30 x)

Och om lite mer än 2 veckor så fyller Robbins minsta syster år ^^ så jag hoppas att jag kommer kunna få vara med å fira och jag vill verkligen inte ligga på BB då x) 
 

Snart ska vi göra lite kvällsfika och kanske kolla på någon serie innan vi ska sova ^^ och jag hoppas på att jag får sova  gott i natt utan sura uppstötningar eller halsbränna 👌 

Men får se hur  det går och blir ^_^ men i morgon kan jag prata massa skit med Malin i af ^^ 

Vill se hur du ser ut och se vem du är 😻❤

Jag får väl skriva mer om jag inte kan sova ^^ men jag hoppas på lite sömn i af ^^ och hoppas såklart på att jag kan sova lite mer eller om jag ska försöka tänka mer på andra saker.


Pappa är lite rolig han, han hade sagt till mamma att de lär åka till stan sen för att köpa något nät grabben kommer,jättesnällt men de behöver verkligen inte ❤ de gör så mycket för mig endå och jag vet att de kommer hjälpa mig på så många olika  andra sätt som är värt så mkt 😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: