Snart helg 😻

Idag har jag varit till tippen och de gick bra. Nu är det inte alls lika mycket skit kvar 👌

Och sen så har jag varit till jobbet för att fylla i ett nytt papper 😅

Kristoffer vaknade före mig idag x) så när Rex ville in och väcka  Kristoffer  så fick Rex inte det xD
Men han verkar nöjd att få  ha gosat med Kristoffer ^^  katterna ligger och även Rex ligger bredvid honom i stället för att gosa med mig xD så i morgon ska jag försöka  fixa i ordning  i min garderob 👌 

Det är äntligen fredag och i morgon ska jag se idol och längta mer efter söndag då man ska göra en massa skoj 😻

Du får komma nu ❤😻

Idag träffade jag också en av mina vänner och även så är det Jennys svägerska och bror som har fått barn. Och jösses  va söt liten han är ! 😻

Det va riktigt kul att träffa dem för de var ju ett tag sen man såg dem ^^ 

Jag har läst Jocke  Lundells bok 2 gånger nu x) men den är väldigt bra ! Och  man kan inte förstå  hur ens mamma kan göra så som hans mamma har gjort "/ de e helt sinnessjukt! 

Ska snart slänga mig in i duschen och sen ska jag sova 👌 är väldigt trött då jag sov så dåligt i natt!önskar bara  att halsbränna  kunde försvinna ! 

Jag längtar efter så många olika saker 😻 men just nu längtar jag till jag kan byta mobil som tar laddning som den ska och sen såklart att komma i ordning  och sen mest  till lillgrodan kommer ❤🐸
Undrar hur han kommer se ut och sen  vad han kommer likna  👌😄



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: