Redan onsdag 😰

Kan inte fatta att det redan Ă€r onsdag och snart helg igen! 

Mamma och jag var ute och övningskörde idag med.  De gick bĂ€ttre idag och det kĂ€ndes bĂ€ttre och i morgon ska jag köra med Malin,och dĂ„ förhoppningsvis  vĂ„gar jag köra i GĂ€vle,med lite tvĂ„ng frĂ„n Malins sida som gör sĂ„ jag vĂ„gar xD 
Jag Ă€r lite för feg just nu och behöver ja nĂ„gon som puschar  mig i rĂ€tt riktning 👌😃
Men det  Ă€r vĂ€ldigt nervöst och jag hoppas att jag kommer att klara av detta,  med att köra . 

Fruktsallad đŸ˜â€
En trött Rex som somnade pĂ„ husse igĂ„r ❀

IgĂ„r sĂ„ fick jag lite bĂ€ttre ordning i min garderob i Ă€r, fast  jag var sur  för att jag inte kunde göra mer saker sjĂ€lv med -.- men Robbin hjĂ€lpte mig sĂ„ mycket som han kunde. Och jag sur för att jag inte klarade  av mer! MĂ€rks idag att jag försöker lite för mycket med att göra saker, att jag tar lite  för mycket Ă€n det jag egentligen klarar av, men Robbin sĂ€ger hela tiden att jag ska lugna mig sĂ„ hjĂ€lper han mig.. Men lyssnar inte som jag kanske borde göra  pĂ„ honom 😇 men de e lite jobbigt att inte kunna göra saker som man Ă€r van med att göra. 

Det var skönt att ha med sig Robbin till barnmorskan IgĂ„r, han kom i hĂ„g de frĂ„gorna som jag skulle stĂ€lla och pĂ„ de viset Ă€r det skönt att ha honom med ! 
SĂ„ den 24 oktober ville  han ocksĂ„ följa med och vi bokade om tiden. SĂ„ halv 5 fick vi tid dĂ„ 👌 det Ă€r lite kul att han sĂ„ gĂ€rna följer med och Ă€r stöd ❀

Älskar att Robbin Ă€r dĂ€r och Ă€r stöd  ! Och Ă€ven gör han sĂ„ jag blir glad Ă€ven fast jag Ă€r pĂ„ skitdĂ„ligt humör 😊

Sen idag dĂ„?Jag ska försöka ut och cykla en svĂ€ng och eventuellt ska jag försöka fixa mer hĂ€r hemma och kanske tvĂ€tta lite och se vad jag ska börja packa till helgen dĂ„ jag Ă„ Robbin ska sova hos svĂ€rmor för vi ska fira hennes sambo och sen pĂ„ söndagen ska vi fira Robbins kusin som fyller 20 Ă„r pĂ„ söndag.  

Nej nu ska jag ta och göra lunch och fortsĂ€tta kolla pĂ„ 13 orsaker varför. Och sĂ„ kanske Rex vill ut pĂ„ gĂ„rden en svĂ€ng och kissa med đŸ¶



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: