Övningskörde med Malin ^^

Idag så skulle vi åka och handla i Gävle och köpa fjädrar ^^


Så Malin sa att jag skulle köra till tierp och sen trodde jag att de var bara dit ^^ men sen fick jag överraskningen  att jag skulle  köra till Gävle xD  så jag fick köra motorväg första gången och de gick rätt bra men skulle behöva träna lite mer på vissa saker. Och de märktes att de va lite småfel jag gjorde och jag sa det till henne att vi får köra lite mer så jag lära  mig ordentligt ^^ men är väldigt glad över att hon såg till att jag körde hela vägen ^^


Idag har jag en hund som är helt utslagen ! Vi var hos min morbror en sväng å hjälpte han lite å hundarna fick följa med och vara ute hela förmiddagen! Haha så nu har han sovit sen vi kom hem och han ligger bredvid  mig en stund efter vi har fixat lite hemma ^^ 

Mys det 😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: