Kvällsfika och tankar

Jag har gjort lite te och macka och sitter och kollar på Sofias änglar. 

Jag har lite tankar på hur det kommer att bli sen.. 
Jag saknar träningen och jag saknar också att gå långa promenader, jag börjar oroa mig för att  om jag inte kommer att orka eller att jag inte kommer att komma iväg. 
Men jag längtar ju mest av allt efter träningen, och jag vet att jag kommer behöva ta de lugnt i början  och kommer vara nybörjare igen. Och att jag faktiskt vågar lämna bebisen för 1 timmes träning på gymmet?  Det som är så bra är ju att  där jag tränar har barnpassning. Men jag vet inte hur de känns än med att kanske våga lämna ifrån sin  bebis efter 3 månader för 1 timme? 
Börjar känna mig kluven inför alla saker  där.. om jag vågar eller om jag kommer bli så att jag kommer bara tränar om Robbin eller mamma följer med in så de kan passa pojken ? 

Sen är jag lite osäker inför julen på vissa sätt, även fast jag tycker det ska bli roligt ändå. Men jag vet inte hur säker jag kommer att vara i min roll som mamma. Kommer jag vara en bra mamma eller kommer jag bli en dålig och inte se alla signaler ? Eller kommer andra säga att jag gör fel ? Jag är lite osäker på mig själv just nu. Men de blir säkert bättre än jag tror  men just nu är jag bara så osäker med allt. Men de kanske de flesta känner inför första barnet med. Och jag längtar verkligen och att få ge mer kärlek till en annan person ❤ en lillgroda 🐸😻 som alltid kommer vara den som vara den delen av vårt liv som vi inte kommer förstå hur vi  har levt utan ❤

Jag hoppas bara på att jag kommer bli säkrare med tiden med mig själv där :) det finns ju så mycket kärlek att ge lillen ❤ och jag vet att han kommer få världens bästa fastrar och farbröder och även mor och farföräldrar 😍 som kommer älska honom också ❤
Och kusiner med ! Åh de ska bli så kul när ha  kommer vilja börja leka så ha  kan leka med sina kusiner 😻 
Jag har haft såna sammandragningar men de är nära nu, 19 dagar och jag hoppas på att jag slipper gå över många dagar ^^ och sen få träffa honom längtar  jag mest efter. Och se va de e för liten  person och personlighet han kommer ha ❤😻



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: