Huvudsaken är att gubben kan sova❤

Jag ligger vaken än och kan inte sova,  inget ovanligt längre.. 23 dagar kvar  å jag hoppas verkligen att jag slipper halsbränna och de som gör att jag ej kan sova.. 

I dag  fick jag babbla massor med Robbin, vilket behövdes ❤
Hoppas på att jag kommer kunna få sova snart så man inte  blir sådär jättetrött i morgon. 
Robbins mobil lät också  de där himla Messenger 😑 att han inte har slagit av ljudet för det 😅 
De gjorde  jag riktigt fort faktiskt 😅😅

Tror hon ville visa att de va oväder på g 👎

Nä va gör Jag? Ligger och glor här och kollar runt i stället för att räkna får  eller något 👎

Vet inte om jag kommer kunna sova för de blåser så sjukt mkt och sen hör man små ljud i lägenheten ☹ men känner mig inte trött heller vilket suger  lite. Ändå har jag varit  vaken länge och inte sovit något under dagen xD 

Trodde jag skulle kunna spy ur  mig hur mkt som helst, men kommer inte på så mycket mer. Jag är sugen på att börja virka med.. Men vad? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: