God natt! Eller Ja, försöka sova i af😤

Jag har försökt att sova en sväng nu, går inget vidare men aja! 

I morgon ska jag till  tandläkaren och ska upp samtidigt med Robbin ☹ och lär åka bara typ 20 min efter honom ☹ eller Ja, lite senare än det i af.. Men endå.. upp äta och åka. Släppa in Rex till Kristoffer  och hoppas på att man får komma hem å kanske kunna njuta lite av att sova kanske? Funderar i af på att få sova mer i af 👌 men vi får se va som sägs  där 😊
Ska göra lite mer nytta i morgon i alla fall.  Och ska försöka överraska robbin med jättegod mat med 😍

Idag in till Gävle hade jag riktigt roligt med Kristoffer och vi pratade om lite allt möjligt !😊 det är faktiskt riktigt kul att höra  hur kul de har när de spelar payday? Eller va de hette x) och få höra lite om vad man gjorde osv 👌så förstår att de har så roligt!  Jag hade också riktigt kul att gå runt  med Robbin och Kristoffer till  Malin kom in till stan ^^  så köpte vi lite mer till  bilen så nu kommer den kunna rulla utan problem när vi har satt dit de nya delarna 👌😻 saaben  kommer leva  bra igen👌 hoppas jag att de kommer bli 👌😅


Men ska försöka sova nu och hoppas på att jag inte har sådan halsbränna x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: