😻

Zelda har gosa lite med mig nu när jag har kollat på Netflix 😻❤👌

Jag frågade Robbin och Kristoffer  om de ville se lite film med mig och de satt  sig och såg film med mig. Somnade till  och Robbin skickade mig i säng☹
Så nu ligger jag i sängen och ska väl sova. 
I morgon ska jag städa efter jag har kommit hem från Tobbe. Robbin gör lite nytta innan jag kommer hem kan jag tänka mig. Och sen ska vi också lägga in alla räkningar och lite sånt 😇 
Och på måndag låter som om vi  ska se bio, vill passa på lite innan liten kommer ❤
är dock väldigt nervös inför om jag kommer bli så bra som jag önskar 😇 känns väldigt overkligt att de är 6 dagar kvar till beräknat datum  och jag blir mer nervös x) jag vill ju såklart veta vem de är där inne och vilket namn som kommer på lillen ❤🐸



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: