Denna kväll 👌

Idag så trodde jag för mig själv att jag skulle kunna göra mer än det jag har gjort. Meeeen... Gick  ju inte sådär jättebra för jag trodde faktiskt att jag skulle orka så mycket mer än det jag har gjort-.- 

Men jag skulle behöva köra över lite saker till mamma och pappa och även att jag skulle behöva kasta bra mycket saker som finns i garderoben -.- 
Men de jobbiga är när man inte orkar och sen inte kan göra så mycket själv heller-.- kan ju säga att jag är så less på det just nu.. 

Jag är så less på halsbränna och jag är äckligt less på att ha foglossning-.- så jag hoppas verkligen inte att jag behöver gå över tiden tack vare det! Såklart ska det vara över alla helgona  som man är beräknad med-.-  så man kan ju fråga sig om hur mkt man ska stå ut med om man lär åka in -.- 

Blir bara på så dåligt humör då när det känns som som jag inte kan göra så mycket själv  längre... och hela tiden måste förlita sig på andra -.- avskyr det! Tycker de räcker med att de e så när man inte har ett eget körkort-.- å de stör mig äckligt mycket ! Jag vill bara ha ett körkort så man kan göra allting själv mer.. Så slipper man behöva fråga om skjuts överallt-.- 
  Så less.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: