Bästa med julen ❤

Det bästa med julen för  mig är när man får ge barnen julklappar och de får öppna julklapparna och se hur glada de blir ! Så två julklappar i vår kommer vi att ge till svägerskans barn ^^ och Leona som älskar nu little pony är det så svårt att inte köpa till 😻  den äldre flickan är lite svårare att köpa till . Men monster high   docka:)  


Och sen är det roligt att ge till familjen  och de närmsta vänner 😃 se dem bli glada och kunna ge saker de önskar sig ^^
Men nu är de bara Robbin som jag har kvar att köpa till, och Malin och min secret Santa ^^
28 dagar kvar till beräknat datum  och jag längtar! Köpte också lite julklappar till vår son 👌 leksaker för bebisar 😍

I morgon kommer svärmor och hälsar på^^ vilket ska bli riktigt kul för det var ett tag sen jag träffade henne sist ^^ 
Och det var så kul att busa lite med Leona och sen träffa svägerskorna  dock fattades 1. Och sen så hjälper Martin oss med vår bil också 👌 så snäll! Och jag är så tacksam för att jag har en sådan snäll svåger! 

Har en lika snäll morbror som jag kan fråga om det är så. Och jag längtar verkligen till min morbror får träffa min son ❤ när han kommer å jag längtar verkligen! 

Till tjejerna som blir den sista julklappen 😀
För några dagar sen ! Bara 500 dagar med Amanda xD

Längtar bara efter julen nu 👌😀 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: