Vi har en väldigt snäll liten bebis💖

Nate är verkligen jättesnäll bebis! Han sov till halv 10 nu och ville  ha mat.  Annars är det jag som vaknar och väcker honom för  lite mat👌

Men att få sova såhär länge med honom är inte helt fel 😻 snäll att byta blöja på också för den delen 😊 lillgubben min 💗 

Idag så mår jag bra mycket bättre än jag har gjort på den senaste tiden efter kejsarsnittet. Känner mig mer rörlig 😍så nästa vecka kan jag nog börja ut och gå ordentligt^^i af med barnvagn.  Med Rex får jag vänta 😟

Just nu så ammar jag och tänker på hur bra de känns^^ så jag är rätt så  pigg och älskar hur de känns att vara mamma ❤

Mamma och pappa var över  med saker  igår som hon köpt i ullared😊 mycket fina saker och de som jag verkligen behövde.👌 så nöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: