Sovande bebis ❤

Just nu har jag en sovande Nate i famnen😍

En sån liten underbar människa och så snäll bebis ❤
Haha bara för de så vaknade han x) men han är väldigt snäll och bara en mysig liten bebis som gärna ligger i famnen eller nära ❤ 
Och i natt så blev de bra igen ^^ han vaknade bara för att han ville ha mat, och sen sov han till mitt larm ringde 😻


Sen vid 12 tiden så åkte vi till Kristoffer  för att skjutsa hem honom,   och Nate sov  hela tiden och han ville äta lite och sen sov hela vägen hem igen. Hann äta halva min svanbyrulle innan han vaknade och ville ha mat vid 16.30
Och sen dess har han varit vaken x) trodde dock att han skulle ha somnat om xD 
Så han har hunnit kräkas på mig 2 gånger på dessa ca 2 timmar x) och just nu ligger han bara å busar med mig 😻
Mysbebis ! Och i morgon kommer moster Elin och ska hjälpa oss att åka till tippen. 
Och i morgon ska jag försöka fixa lite mer för idag har jag haft rätt så ont i magen igen, tror jag rörde mig lite för mycket igen igår fast jag inte  va ut speciellt igår.

Idag blir sen sova tidigt för att Robbin och jag ska försöka få lite annat dygnsrytm på lillgroda  min ^_^
Så de blir ordning och reda då när Robbin börjar jobba ^^ får se om de går 👌

Jag börjar få lite grepp om alla signaler Nate skickar ut^^ och jag börjar bli bättre 😅 
Så nu börjar jag känna mig som en bättre mamma xD och vi har de väldigt kul ihop när vi busar😄

16 dagar som mamma och börjar förstå mer och mer att jag är mamma 😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: