Snart åka på bio denna härliga fredag 👌😊

Om drygt 1 timme så åker jag och Malin på bio 😊  bad moms 2 ✌ som jag har längtat efter att se filmen sen jag såg att de hade gjort en 2a  på den 😄 är inte så stort fan  att gå på premiärer  men lika bra att åka när de inte har hänt något på bebisfronten 😊


I morgon är det beräknat och får se om lillkillen kommer ut då 😊 ska bli riktigt kul att se om de händer eller om det  blir mycket över tiden 😅 
Men de e äntligen fredag och jag längtar faktiskt efter att få vara uppe lite längre och sen vakna med Robbin 😻 bästa  ❤ 

Så idag har jag varit en sväng till Tierp med mamma och vi satt ljus hos farmor och farfar och mamma skulle lämna papper hos sjukgymnasten  och sen handla lite 😊 och vi var in en sväng på barnboden  och där köpte mamma en mössa till lillgrodan  och jag köpte också en mössa med hundar på 😻 han kommer att vara så söt 😻😻

Och pappa tror jag längtar efter att bli morfar för att han vill åka till stan för att köpa saker till bebisen 😍 han säger inte så mycket men man vet att han längtar och mamma med såklart 😊 det är riktigt kul att se hur de reagerar när de är första barnbarnet med 😊
Slänger upp en bild på mössorna 😊✌

Blåvitrandiga från mamma och de andra har jag köpt ^_^ älskar att köpa saker till bebisen även fast jag kanske har tillräckligt 👌

Ska snart värma lite middag för att ha ätit lite 😊 jag har ju gjort lite nytta e

Ändå idag^^ 
Jag har tvättat 2 maskiner och hängt tvätt, följt med Kristoffer på promenaden med Rex och sen diskat.  Har också rivit ur sängen och vikt massa tvätt.  Nu ska det bara in i garderoben och de kommer jag försöka orka göra efter bion. Och då   kan jag också få lite hjälp av Robbin med att göra det som ska göras. Eller Ja, att han kan lyfta det som är tyngre! 

Längtar mest efter att få komma i väg på bio och få äta lite naturgodis och faktiskt få umgås mer med Malin innan bebisen  kommer och den tar lite mer tid ^^ men de kommer bli promenader sen   med henne å jag ska gå massor av mysiga promenader med Malin då också ^^ så de längtar jag massor efter ^^ ska bli riktigt kul med sånt ^^

Nä nu ska jag äta lite middag 😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: