Sitter med papper som ska fyllas i :)

Vi har varit och tagit bort mina stift från snittet och sen vägt och mätt Nate ❤ 4010 g och 54 lång 💗 skönt att amningen gör sitt i af  ^^ 

Och jag har varit mamma en hel vecka redan  😻 
Det känns så sjukt 😅 men så sjukt underbart ❤
Så vi gosar  massor hemma och på nätterna så gosar vi också, han sover mest och de e rätt så skönt ^^ brukar väcka honom för jag tror han kanske är hungrig ^^ men man fick lära sig lite mer också hos Bvc! Och de va mycket bra saker med :) så jag vet på ett ungefär vad jag ska kolla upp  och vet också om vad jag ska fråga ^^ 
Jag fick en bok från bvc också som jag ska kolla lite i :)

Snart kommer också bvc hit :) så vi har fått en tid för det med och det ska bli intressant:)
På torsdag kommer jag och Robbin åka till  sjukhuset  och till banken ^^  jag vill kolla vilket sorts sparkonto som kan vara bäst till lillgrodan  😻 så man kan börja spara lite pengar åt honom som han får nät han är 18 eller 20 år :) 
Och jag sitter också me papper som ska in till  både försäkringskassan och till skatteverket 👌 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: