Promenad med Malin 😊

Jag gick  en promenad Malin idag ^^ det var sĂ„ fint vĂ€der och vi  fotade lite bilder pĂ„ min mage igen och lite andra bilder 👌 det Ă€r lite kul att se hur man kan se skillnaderna đŸ˜»


Man kĂ€nner att man har rört pĂ„ sig lite nu x)  man kĂ€nner hur det trycker pĂ„ och det Ă€r inte lite xD  men jag hoppas att han kommer frĂ„n söndag och framĂ„t ! 😊 för i morgon vill jag vara med Ă„ fira mandan  i morgon ^_^ och de kĂ€nns vĂ€ldigt viktigt eftersom hon fyller 18 ^^ för min del kĂ€nns de viktigt för att de e en  milstolpe som jag verkligen inte vill missa! Och de kommer bli samma med Elins 20 Ă„rsdag sen.  Och den kommer jag inte göra eftersom bebisen redan Ă€r född dĂ„ och bi kan fira hennes dag utan problem đŸ˜» Ă€r bara lite orolig att de ska hoppa igĂ„ng i kvĂ€ll/natt/tidig morgon x)

Zelda och mattemys❀ Zelda gillade att gosa med magen đŸ˜» det tog sin tid men nu tycker hon om det đŸ˜»
Det Ă€r ett fint stĂ€lle man bor pĂ„ egentligen đŸ˜»
PĂ„ min Ă„ Malins promenad över dammen đŸ˜»
Älskar bilderna đŸ˜»

Kommer komma upp lite bilder pĂ„ magen sen 👌

De blev jÀttefina och det kÀnns ocksÄ riktigt bra med dem ^_^

Men fĂ„r se sen nĂ€r de blir ^^ 
Och sen ska jag se idol idag đŸ˜» sitter jag bara Ă„ vĂ€ntar pĂ„ just nu 😄 och jag ska njuta av glass och lite mys med djuren  â€

KĂ€nns lite sĂ„dĂ€r att man har gĂ„tt 6 dagar över tiden-.-  Jag hade hoppats pĂ„ att bebisen hade kommit helst i mĂ„ndags 🙁 men hĂ„ller tummarna pĂ„ söndag eller den veckan som kommer 👌



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: