Lillgroda har lite mer pappatid efter amning och blöjbyte ❤

Robbin gör ett så fantastiskt jobb som pappa 😻 han har bytt blöjor och sen haft lillgrodan sovit på sig i stort sätt hela tiden sen han kom ❤ 

Han är en sån fantastisk människa och gör verkligen allt för hans son❤ och mig såklart 😻 


Just nu har jag precis varit å kissat andra gången utan katerer.  Första gången gjorde inte så ont att kissa. Men aj va de sved och stack denna gång! Men de va tydligen rätt så vanligt då jag frågade så det var ju skönt att höra! 👌

Jag har varit uppe å gått rätt så mycket nu under dagen och de som jag kan känna/ tycka är att de gör mest ont att ta sig ur  och i sängen samt att sätta sig på toaletten. Men det går framåt med allt! Och jag känner ju själv hur bra det går och jag känner mig mer taggad på att ta mig hem ❤ men får se om det blir i morgon eller om det blir på torsdag. Beroende lite på hur allting går och hur vi mår då. Men just nu så mår vi ju bra.  Bäst mår väl pappa och lillgrodan tror jag x) mamma som har lite ont och de rullar på  framåt 👌 ska nog be Robbin göra en känna saft sen så jag får i mig lite mer vätska 👌 

Är så sjukt glad över att jag verkligen hittade den rätta för mig som verkligen bryr sig om allt ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: