Kollar på gossip girl hela kvällen och natten

Jag har rätt så tråkigt denna torsdagskvällen, Robbin är ledig i morgon så de ska spela Diablo hela kvällen och natten. Jag ska väl försöka sova om ett tag  och hoppas på att jag kan sova.  Men får se om det går att sova  bara. 

Har inte  riktigt kunna tänka så mkt på annat än om förlossningen drar igång eller om det kommer att bli att jag igångsatt. Men det är bara att vänta å se vilket de blir. 
Värsta är väl att jag kommer att behöva ta sprutor  över jul å nyår -.- ogillar detta så sjukt med att behöva ta sprutor 😥


Funderar på att springa in å duscha  å sen kanske sova? Är rätt så trött men sen funderar jag på att  göra mer saker men vet inte  något alls.  

Vill bara  ha  lördag så man får gratta svägerskan  och få träffa alla gubbens syskon 😏👌



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: