God morgon ^_^

Har inte hänt så mycket i natt heller x) han har rört på sig och levt lite rövare! Haft svårt att sova  igen  nu när Robbin jobbar efter helgen 🙁

Samma sak varje söndag 😥
Men de e väl för att man är van att jag också ska jobba egentligen-.- men nu är de ju föräldraledigheten som går in i stället. Fast inte bebisen har kommit än, och jag önskar faktiskt att han kommer snart för jag känner mig så stor ! Men idag så ska jag gå promenad med Malin så mkt som jag orkar x) så får man se om de kanske händer något xD är lite sådär less xD när man ska vända sig i sängen å kommer knappt runt xD då har man nog aldrig känt sig så fet  xD 

Robbin har börjat få hjälpa mig upp vissa gånger för jag orkar verkligen inte! Eller kan knappt kanske man ska säga x) men han kommer säkert  snart 😻 åker gärna in i kväll xD 

Det är kul att se att ni är så många som läser 😘

Jag ska försöka ta mig upp nu och äta frukost, släppa ut Rex och sen väcka Kristoffer så vi kan ta en promenad med Rex. Och sen lite annat ska jag göra. Typ starta tvättmaskin och diskmaskin  och komma på vad vi ska äta för middag 👌så får se vad de bjuds på med denna dagen ^^ fint väder var det i af 😻


Och får tacka Martin för all hjälp med bilen igår 👌😄 å i morgon blir de besiktning 👌 hoppas Bettan går igenom ✌



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: