God morgon!

Ligger å väntar på att Robbin ska vakna, de har varit en jobbig  natt och de har gjort ont också så får se om lillgrodan kanske kommer eller om de e förvärkar bara. 

 Men sen har de lugnat ner sig rätt så bra. Ska snart pallra mig upp och äta frukost o sen in i duschen 👌 och sen göra mig klar för att fira Amanda! 
Men jag vet inte va för frukost jag kan äta, och vad vi har hemma. Har inte sådär jätte mkt  att välja på så vi skulle behöva handla. 

Det har varit en rätt så jobbig natt och jag hade önskat att jag fått sova mer och bättre för den delen. 
Jag är mest bara nervös nu, när de väl händer! 
Längtar ju så mycket till han kommer med ! Och de känns som en evighet! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: