Gått promenad med Nate i vagnen ❤

Passade på att gå en ordentlig promenad med Nate nu när klockan inte var så mycket och att man har hunnit få komma hem å landa lite 👌 

Idag så ska jag göra julklapparna helt klara, bara lite kvar till gubben min ❤ sen så får de vara bra 😅
Nate har två stycken till pappa Robbin 😻 
Och äntligen klar med secret Santa 👌 väntar bara på 1 sak 🤘
Sen håller jag på att fixa Nates  present till Tobbe å pappa med till de fyller , och ska även fixa till Elin som också snart fyller år 😊 
Men jag gick i af en promenad från sandby-mellanbo-nöttö-karlholm-sandby 🤘 så det blev nog en promenad på 4 km 😍😃
Robbin ringde å va lite orolig över varför jag inte kom  hem x) så han ringde när jag precis hade svängt in på  vägen till Sandby x) 💗 men gulle som bryr sig i af ❤
Å nu sitter vi och väntar och fixar för att Elin ska komma och hjälpa oss att köra lite mer skit till tippen  👌ska bli så skönt att bli av med mer skit 😄 och sen ska vi ta tag i min garderob å ta å rensa ur bland gardiner och sängkläder :) vi har så fruktansvärt  mycket sängkläder x)
Nate sover än, så tänkte låta han sova en stund till innan han får vara lite mer vaken ^^ 
Nä men ska väl göra lite nytta och sen får vi se då Elin kommer ❤ är så tacksam  för all hjälp vi har fått av alla 💓 bästaste  människor ❤



Längtar till promenader med Nate och Malin ❤

Fick också hem Nates nya nattlampor 😻med två ugglor 😍

De blev en gul och en blå, lär dock köpa adapter till fem eftersom att jag beställde från wish, tänkte inte alls på att kolla upp eluttaget  xD eller jag snarare trodde att de skulle gå på batterier xD

So cute ❤

Bye Bye! Snart kommer Elin så jag ska försöka plocka ihop mer skit 👌 så de e bara att ladda på kärran 🤘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: