Fick lite ork 👌✌

Jag fick lite ork men nu Ă€r jag död igen.  Jag tog tag i badrummet nere och försökte göra sĂ„ mkt jag kunde, de jag inte kunde göra fĂ„r Robbin göra sen. Och jag har dammsugit hela lĂ€genheten  förutom  trappen och nere, de lĂ€r jag be Robbin om hjĂ€lp med. Och jag har precis slĂ€ppt ut hunden och försökt busat lite med honom. Men det var inte de lĂ€ttaste heller nĂ€r man inte kunde sparka  boll med honom speciellt "/ 


Jag vill att bebis ska komma nu -.-  sĂ„ jag kan börja röra mig ordentligt och sen gosa med bebisen đŸ˜» det Ă€r bara  det jag vĂ€ntar pĂ„ nu..  Men hur mkt man Ă€n rör sig sĂ„ hĂ€nder ingen 🙁 sĂ„ jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att fĂ„ igĂ„ng det x) men jag vill antingen att han ska komma i natt sĂ„ jag kan vara med Ă„ fira mandan  đŸ‘Œ eller sĂ„ fĂ„r han komma frĂ„n söndag 😊 sĂ„ jag slipper att bli igĂ„ngsatt  đŸ˜…


Älskade lilla Zelda â€đŸ˜»

IgĂ„r hade jag och Zelda massa gos đŸ˜» Ă€lskar nĂ€r hon kommer och ska ligga nĂ€ra och gĂ€rna att nĂ€stan ligga vid ansiktet  pĂ„ mig 😅 men de  Ă€r sĂ„ mysigt att hon kan ligga Ă„ mysa sĂ„ mycket med mig ❀  jag Ă€lskar att katterna vill gosa med mig,  och Zelda gosar med mig Ă„ret om och Busan Ă€r helst sjĂ€lv dĂ„ nĂ€r det Ă€r varmt, men pĂ„ hösten och vintern kommer hon Ă„ gosar đŸ˜» nĂ€r de Ă€r varmt Ă€r det roligare med att vara ute och jaga möss x) men de e mina bebisar Ă€ndĂ„ ❀ och Rex i morse va sĂ„ söt. Jag lĂ„g pĂ„ Robbins kuddar och han kom Ă„ pussade pĂ„ mig lillfisen đŸ˜» lilla mysrex ❀





Tips pÄ klÀder till julen och nyÄr som Àr lÀtt att kunna amma med? ^^
Behöver inte vara sĂ„dĂ€r för att vara jĂ€tteuppklĂ€dd  direkt x) bara nĂ„got som Ă€r skönt att ha pĂ„ sig 👌

Jag har vĂ€ldigt dĂ„lig fantasi  x) men kommer sĂ€kert pĂ„ nĂ„got! PĂ„ nyĂ„r ska jag i af spela bingo med Malin sĂ„ de blir lillknatten, jag , Malin och Rex och eventuellt katterna ^_^ sĂ„ ska vi baka och köpa nĂ„ gott att skĂ„la med (alkoholfritt  sĂ„klart ) 


Nu skrutt fĂ„r du ta Ă„ titta ut đŸ˜»

Jag Ă€r sĂ„ less pĂ„ halsbrĂ€nna nu sĂ„ jag vill bara krĂ€kas pĂ„ den! Och de Ă€r vĂ€rst dĂ„ nĂ€r lillgrodan sparkar sĂ„ đŸ€”



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: