Bilen gick igenom besiktningen 😃👌

Idag så hade vi besiktning 👌 och den gick igenom 👌😃✌

I morse sÃ¥ gick jag upp lite för tidigt och hade kollat fel pÃ¥ tiden sÃ¥ hade fÃ¥tt en lite längre sovmorgon annars.  
Men de är klart allting i af ^^ 

Idag fick jag också hem lite julklappar som är inslagna och klara så nu är det bara Robbin och secret Santa kvar ^^ så sjukt skönt att känna att man faktiskt är klar med julklappar över lag ^^ älskar att känna att man inte behöver stressa in i det sista ^^

Blir bra i julklapp 👌
5 julklappar klara 👌
Blev en fika innan besiktningen 👌 bjöd Malin som tack för hjälpen att hon hjälpte mig ner med bilden å besiktade bilen 👌

Sitter just nu och funderar pÃ¥ om jag ska ta Ã¥ höra av mig till studien som jag fick papper om, men fÃ¥r se vad Robbin vill av det och sÃ¥ kan jag messa  eller Maila om det.  Om jag ens kommer med vill säga ! 

Ska visa Robbin pappren och fÃ¥r se va han säger.  Och ja försökte ringa hyresvärden men han svarade inte, sÃ¥ ska försöka ringa igen senare eller om Robbin kanske ringer sen. 
Kommer göra en lätt maträtt idag eftersom vi kom hem rätt sÃ¥ sent  ðŸ˜… 

Men idag ska jag försöka fixa lite mer här hemma och hoppas att jag fÃ¥r igÃ¥ng värkar helst idag x) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: