Har inte mått så bra -.-

Jag har inte riktigt orkat skriva för att jag har inte mått så bra på den senaste tiden. Det har varit som en jäkla berg och dalbana och jag har inte ens hängt med 😑

Men jag hoppas på att helgen kommer att bli så mkt bättre och att jag får vila upp mig ordentligt och bara njuta! Jag ska i af träna och försöka göra så att inte knät gör så sjukt ont :( 
Jag har haft riktigt ont på senaste tiden:( 

Men helgen så åkte vi till Agneta i fredags, eftersom vi skulle åka till gustavsvik och bada, det är alltid lika kul att åka dit och träffa svärmor och hennes sambo! De e så sjukt snälla och man har så trevligt där :) 
Så lördagen gick vi upp 8 och gjorde oss klara för att åka och hämta upp Kristoffer:)   och vi hade jättekul på badet, jag tror att det är något som jag tror jag behövde en bra dag med mina vänner :) 
men såklart så skulle vår bil börja strula på motorvägen! Så vi blev bogsera till svärmor av hennes sambo! Och vi blev inte stående på motorvägen  utan vi kunde komma in som en liten sån där man kan stå eller vad man kan säga. Så vi sov hos Agneta en natt till :) så har man ju världens bästa svärmor som var så söt så hon skjutsade hem   oss ❤ 

Men jag ville elda upp min bil, jag är så less eftersom det är fjärde gången de händer för mig å Malin å första för Simon å robbin.  Så då blir man väldigt ledsen för att de alltid händer när  man  inte kan lita på bilen.  
Jag har inte mått så bra på den senaste tiden och jag vet också att de kan ja å göra med att jag inte sover så bra och känner mig kanske lite stressad -.-  men de e ingenting på jobbet, utan att jag har känt mig stressad i privat. 
Men det kommer bli bättre ✌

Den veckan  har gått fort! Det är galet! Jag tränade en sväng i går och det kändes riktigt bra ^_^  och i morgon  ska jag åka å handla lite med Malin 😍 så härligt ^_^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: